Blivande frisör?

Kategori: Allmänt

Igår på Ethans swim practise så hade jag en egen personlig frisör! Blev himla snygg måste jag erkänna! Haha min sötnos! Kommerbli svårt att lämna dem i sommar! :( 

Igår gick bilen som jag kör barnen i sönder så fick lämna den på verkstan. Så Andrew, farfarn fick följa med oss på simning, vilket jag tyckte var trevligt! 

På kvällen blev det bio igen. Denna gången Walking with the enemy. En film om andra världs kriget. Rätt bra men jag tycker sådana filmer är lite hemska.. 

Idag har vi inte fått tillbaka jeepen så Dan fick kära barnen till skolan och Marie åkte och hämtade dem! När de kom hem gjorde jag läxor med alla tre och sedan badade vi i poolen, barnen, Marie och jag! Himla skönt! :)  




Kommentarer

  • pappa säger:

    Du får väl ta med na hem

    2014-05-01 | 11:06:00

Kommentera inlägget här: