Jacks birthday

Happy happy birthday to my little love Jack!!! :) <3

Savannah

Hej! Ska alldeles strax sova men tänkte slänga in någramobilder från helgen som gått då vi var i Savannah, det var en mysig liten stad, det enda var att det var kallt och regnade! Men kommer garanterat åka dit igen under sommaren, ligger ju trots allt bara 2h norrut :)

Nu har Susanna och Johan lämnat mig och begett sig till nyc! Konstigt hur fort man vänjer Sig med att ha folk med sig hela tiden. Kommer kännas tomt. Igår när vi käkat så gav de mig även en liten present , en hjärta berlock till mitt pandora armband, så snällt :)

Efter att ha haft besökare nu så tätt så har jag nu lite mer än en månad tills Malin och Simon kommer i slutet på maj! Längtar redan :)

Kategori: Jacksonville FL

Lite bilder från de gångna dagarna. Vi har bara slappat, hängt på stranden, shoppat och ätit gott. Idag fick jag börja jobba redan 10.30 då jag fick hämta hem barna tidigare. Så Susanna och Johan är på stranden och jag hemma.. Lite tråkigt men, ikväll sticker vi på en liten roadtrip till Savannah :) kommer hem imorn igen och då blir det fest på Jax beach :)

Stranden

Just kommit hem efter middag och frozen yoghurt med Susanna, Johan, Melani, Andrea och Raquel :) S och J har checkat in på ett fint hotell nere på stranden så har faktiskt tid att skriva lite här! :)

De senaste dagarna har varit kanon fina så igår var s och j med på boxning och sedan solade vi på bakgården, när vi hämtat killarna åkte vi ner till stranden så de fick leka av sig lite! Riktigt roligt hade vi! På kvällen åkte vi till cheesecake factory och satt på uteserveringen och käkade god mat!:)

Idag åkte jag på boxning själv imorse och direkt efter åkte vi till stranden med de andra tjejerna! Jag och Susanna tog en cykel tur och vi badade även i havet! Häärligt !! Sen åkte jag och hämtade pojkarna som vanligt och sen drog vi till poolen! Och badade ännu mer!! :) Carter, som inte kan simma än, litade såppas på mig att han provade att simma utan sina arm puffar, när kag hållde i han såklart, men det var riktigt kul och man blir så stolt! Mina små prinsar :)

Apr. 15, 2013

Kategori: Jacksonville FL

Igår kom äntligen Susanna och Johan hit. Jag jobbade under kvällen så kunde tyvärr inte hämta dom på flygplatsen, men de kom hit så bra med taxi :) även om vi inte setts på 7 månader så var det som att det var bara några dagar sen vi sågs, Susanna var dock väldigt trött och somnade nästan på en gång vilket lämnade mig och Johan att sitta och prata i flera timmar, Susanna slängde även hon in några ljud om vartannat, underhållande! ;)

Idag fick de träffa min värdfamilj och barnen ville mer än gärna ha uppmärksamhet! Vi bestämde oss för att sticka till ett diner där vi åt riktig amerikansk frukost, med bacon pannkakor ägg och lite annat! Gött!! :) sedan promenerade vi runt och kikade på stranden och bestämde oss för att åka till town centret och shoppa lite. Väl hemma igen bestämde vi oss för att åka och äta middag och sedan bio! :) det blev en god hamburgare på Five guys och sen G.I. Joe. Den var helt okej:)

Imorn börjar jobbveckan igen och s och j flyttar till ett hotell på stranden :) hoppas det blir en bra vecka med sol och barn med bra humör ;)

Fin kväll med fina tjejer <3

Apr. 12, 2013

Hoppsan vad länge sen det var jag skrev här!! Har haft en rätt bra anledning! Först var ju som sagt min fins kusin Sofi här på besök och tre dagar efter hon åkt hem kom min kära familj, mamma, pappa och syster hit och hälsade på! Så har liksom inte haft tid att skriva! Har iallafall haft en riktigt bra månad och har hunnit med en hel del! :) med Sofi och kompisarna var vi på spring break i Panama City Beach och med min familj har vi vart i New York! Tänkte jag skulle lägga upp de få bilderna jag har i egna inlägg:)

Den senaste veckan har varit helt otroligt fin med runt 28 grader varje dag! Så dagarna har spenderats med boxning på morgonen och stranden eller poolen efter det med fina vänner! Jag och barnen har även haft kanon dagar och allt har gått jättebra! Idag efter jag hämtat barnen var mina värdföräldrar hemma så jag och Courtney tog med barnen till poolen i vårt område och det var riktigt skoj, jag badade med pojkarna och vi hade tävlingar!:) när vi kom hem slängde Jon i ordning lite middag, till mig gjorde han spenatsoppa! Mums!! :)

Imorn blir det jobb under dagen och kvällen bjuder på utgång! :) på lördag blir det jobb och på kvällen kommer mina saknade vänner Susanna och Johan och ska spendera 1 och en halv vecka med mig! Underbart!!

Slänger in lite mobil bilder från den gångna veckan :)