May. 30, 2013

Kategori:

Fint besök!!!! :D känns rätt overkligt att dom äntligen är här!! :) när de kom jobbade jag fortfarande , så de fick träffa barnen, som var alldeles till sig! Alltid roligt med besök tycker de!

Sedan efter jag slutat jobba och Malin och Simon fräschat till sig drog vi ner till stranden och tog en promenad som sedan avslutades med middag på Joes, på uteserveringen :) väl hemma somnade Simon och jag och Malin pratade i nån timme:) nu var vi dock båda trötta , speciellt hon som rest hela dagen!!

Ett stort tack till mamma och moster Inger som skickade med godis!! :))

May. 26, 2013

Kategori:

Varma hälsningar från Miami!!! :D

Bildbomb!!

Kategori: Jacksonville FL

Här kommer massa bilder från den senaste månaden!! Vi har hunnit med att fira 5 de mayo, haft hejdå kalas , födelsedags kalas och massa lek med mina pojkar såklart! :) har även färgat håret, hängt på stranden/poolen.

Family

Mobil bilder från när fina familjen var här och hälsade på :) massa blandat, från jacksonville, nyc :)

Min kära syster hade ju med sig sin systemkamera men jag har ännu inte fått tagit del av dessa bilder så det får duga från telefonen :) enjoy!

Hammock Beach

Kategori: Jacksonville FL

Under helgen som gått var jag och min värd familj iväg på en liten mini semester. Vi åkte ungefär en timme söderut till en resort som heter Hammock Beach! Eftersom Jack fyllde år i torsdags ville han spendera helgen där :) det var kanon fint! Hotellet var jättestort med utsikt över havet och pool området! Vi hade bra väder och jag tror både vi vuxna och barnen hade lika roligt!! :) på lördag kväll var det även ett bröllop på området så jag Courtney och Carter satte oss på gräsmattan och kikade på. Var lite roligt att se, det gick dock väldigt fort , var över på typ 10 min! :)

Söndagen kom vi hem på eftermiddagen och jag tog då cykeln direkt till vår pool i området för att njuta lite mer av solen. Dit kom även Josefin , den danska tjejen som varit i Houston i två månader. Kul att träffa henne igen, senare åkte vi in till cheesecake factory där vi även mötte Sara för en middag! Mysigt satt!! :)

Idag är det ju Valborg hemma i Sverige, något de inte firar här i USA, speciellt inte i Florida, här har det ju vart vår/sommar ett bra tag redan ! Jag och Sara hade gärna firat lite med grillat idag men vi kunde inte passa ihop schemana så vi kanske ska Maja imorn istället på förste maj :)