Bild update

Kategori: Allmänt

Mys med mina fina busfrön. 
Helgerna spenderas med dessa snyggingar! 
En hike upp till potatoe chip rock med Sarah, Emilia och Jessica :) 
En kväll startade inte min bil, så fick ringa dan så han fick komma och hämta mig och bärgaren fick hämta min bil! :( fick dock tillbaka den dagen efter :) 
En lördag kväll var vi hemma hos Becks och badade bubbelpool. Jätte mysig kväll :) 
En dag hyrde jag och Emilia inlines och åkte runt på strandpromenaden! Så jäkla kul!! Tog en drink på en uteservering, hängde på stranden och avslutade dagen med sushi! 
När barnen är i skolan hänger jag vid vår pool! Helt underbart! 
I fredags började barnens spring break så vi bestämde oss att åka till stranden. Vilket var jättekul tills ethan kommer upp ur vattnet och säger att han har ont! Det visar sug att han blivit stucken av en stingrocka! Vi fick åka med livvakten till deras torn och sätta hans fot i kokhett vatten , det enda som får ut giftet som kommit in. Vi satt där i nästan 2 och en halv timme. Kände mig väldigt hjälplös för han hade så ont. Men alla där var så hjälpsamma och smärtan försvann till slut och han var så modig Ethan. 
Ännu en helg. 


Som sagt har barnen spring break denna veckan och vi har hängt mestadels vid poolen! Så härligt!! :) 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej, kul att se lite bilder på barnen mm. Hälsa så mycket till dom:)

    2014-04-18 | 14:22:15
  • Susanna säger:

    Men usch det såg ju inte alls underbart ut! :D

    2014-04-18 | 23:24:08

Kommentera inlägget här: