Update

Kategori: Allmänt


En dag var barnen lediga från skolan, då åkte jag och tvillingarna till nått som heter Science center. Där man kan greja med massa olika saker, vi hade en rolig dag och båda två somnade snabbt i bilen hem :) 
Vi var ute på promenad och jag trampade nästan på den där ormen! Fy fasen vad läsligt! Ser inte fram emot att de börjar komma fram! 
En fredagkväll hjälpte Emilia mig att färga mitt hår mörkt igen vilket var väldigt skönt, nu är det bara att ta tag i att gå och få det klippt också! :) 
Slapp dag på stranden :) 
Underbar utsikt från mount woodson 
Vankas utgång. 

I söndags bakade Emilia Isabelle och jag semlor! Dom blev riktigt goda måste jag säga!! :) 

Nu tror jag att jag är med i uppdateringen!! :) idag ska jag plocka och städa lite här i huset, för imorn kväll ska jag åka och hämta upp mamma, pappa och syrran på flygplatsen här i San Diego! Ska bli underbart att ha dem här i två veckor. Och på måndag (min födelsedag) flyger vi upp till San Francisco och sedan ska vi bila nedåt mot san Diego igen! Skönt ska det bli med en veckas semester :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: