1 maj

Kategori: Allmänt

Idag är det första maj, och hade jag vart hemma i Sverige så hade jag förmodligen vart i sommarstugan med mammas sida av släkten och fikat! Det har vi gjort sen vi var små, då brukade vi barn även ta första doppet i harefjorden. Det blev faktiskt några dopp idag också! Fast i poolen! Mamma skickade iaf några bilder från deras första maj firande! :) 
Årets första maj spenderades på baksidan vid poolen. Det är jättevarmt här nu. Idag kom 3 kompisar upp hit till mig och hängde och vi käkade lunch. När de åkt låg jag kvar i solen och badade om vartannat! Skönt som bara den! 
På Ethans simning får den som gjort bäst ifrån sig under träningen ta med sig lagets maskot hem och idag var det E tur! Så vi fick med oss en stolt kille hem i bilen! Både syskon, farfar och jag var självklart jättestolta och även föräldrarna när vi kom hem! :) 



Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja, i år fick jag själv åka och maja i stugan utan mina tjejer, lite tråkigt, men så är det. Therese jobbade hela dagen.

    2014-05-02 | 09:02:04
  • mamma säger:

    Ja, i år fick jag själv åka och maja i stugan utan mina tjejer, lite tråkigt, men så är det. Therese jobbade hela dagen.

    2014-05-02 | 09:02:08

Kommentera inlägget här: