Helgen

Kategori: Allmänt

Fredagen började med att jag mötte upp Emilia för en lunch ute i solen på Panera Bread och sen en sväng på köpcentret. Efter barnens skola åkte vi på ett spring event som deras Running club hade fixat. Det var kul och framförallt hade barnen kul! Det enda dumma var att när vi åkte dit var det varmt och soligt! Väl där vart det iskallt! Haha. Men barnen klagade inte för det, var nog mest jag! 

Efter jobbet packade jag som vanligt min rosa väska och åkte hem till kompisarna för att spendera helgen med dem! Vet inte hur jag skulle klara mig här utan dem! Dom är bäst! Blev utgång både fredag och lördag! På lördag dag gick jag och Emilia på bio. Dags bio är underskattat! Det var en riktigt rolig film. The other women med Cameron Diaz.  

På söndagen åkte jag med en kompis på zoo! Var ovant att inte ha tre barn med sig! Haha men det vart en riktigt mysig dag att gå runt i sin egen takt att titta på alla djuren :) efter zoo åkte vi upp till mount soledad som har en fantastisk 360 graders utsikt över san Diego och Pacific Ocean.

Mötte sedan upp tjejerna i PB för att se solnedgången och njuta det sista av helgen! :) 









Kommentarer

  • mamma säger:

    Vem var kompisen som var med på solnedgången?

    2014-04-30 | 08:25:21

Kommentera inlägget här: